Poštovani klijenti,
Mikrokreditna Fondacija SUNRISE je pripremila set posebnih mjera podrške za ublažavanje nepovoljnih ekonomskih posljedica klijentima koji su direktno ili indirektno pogođeni negativnim posljedicama vanrednih okolnosti izazvanih poplavama u oktobru 2024. godine.
Posebne mjere koje vam MKF SUNRISE može ponuditi su:
REPROGRAM KREDITA koji podrazumjeva izmjenu ugovorenih uslova otplate kredita, kao što je izmjena roka za otplatu kredita.
Reprogram kredita može biti odobren primjenom jednog ili kombinacijom sljedećih modaliteta:
Reprogram kredita sa moratorijem podrazumjeva period u kojem na naplatu ne dospjeva glavnica niti se obračunava kamata (redovna i zatezna), a najduže do 10. 04. 2025. godine, sa produženjem roka otplate za period trajanja moratorija. Za reprogram kredita sa moratorijem i produženje roka otplate kredita, primjenjuje se kamatna stopa iz važećeg Ugovora.
Grejs period za otplatu glavnice kredita (period u kojem se obračunava i plaća kamata) na period najduže do 10. 10. 2025. godine. Tokom grejs perioda primjenjuje se kamatna stopa iz važećeg Ugovora.
Ova posebna mjera podrazumjeva da klijent može podnijeti zahtjev za kredit za dodatna sredstva radi prevazilaženja poteškoća uzrokovanih nepovoljnim vremenskim uslovima i poplavama.
Kredit za dodatna sredstva MKF SUNRISE može odobriti sa 20% nižom kamatnom stopom u odnosu na aktivni kredit, mogućnost korištenja grejs perioda do 6 mjeseci, i bez troška za obradu kredita.
PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA POSEBNE MJERE
Prilikom ugovaranja posebnih mjera MKF SUNRISE neće naplaćivati dodatne naknade za izvršene usluge, odnosno naknade koje su povezane sa modifikacijom kreditnih obaveza.
U svim slučajevima kad se klijentima MKF SUNRISE odobravaju posebne mjere, efektivna kamatna stopa (EKS) po odobrenoj mjeri, neće biti veća od EKS koja je bila definisana u osnovnom Ugovoru ili važećem Aneksu osnovnog Ugovora.
Zahtjev za odobravanje modaliteta reprograma klijent podnosi lično u predstavništvu MKF SUNRISE u kojem je podnio zahtjev za kredit, i to najkasnije do 09. 12. 2024. godine.
Zahtjev za odobrenje posebnih mjera mora biti u pisanoj formi i vlastoručno potpisan od strane klijenta.
Za realizaciju Odluke o posebnim mjerama, potrebno je da prethodno svi učesnici po kreditu prihvate posebnu mjeru koju im je, u vezi sa zahtjevom klijenta, ponudila MKF SUNRISE.
Svakom zahtjevu klijenta, MKF SUNRISE će pristupiti sa posebnom pažnjom, te će klijenti biti obavješteni o donešenoj odluci.
Uz pisani zahtjev klijent je obavezan podnijeti i najmanje jedan od sljedećih dokaza o pogoršanoj kreditnoj sposobnosti:
– Izjava ili dokument o značajnom oštećenju ili potpunom uništenju poslovne ili privatne imovine ili mjesta stanovanja ili poslovanja;
– Izjava ili dokument o umanjenju primanja klijenta ili
-Bilo koji drugi dokaz kojim se dokazuje umanjenje prihoda odnosno izvora za otplatu kredita u odnosu na dan odobravanja kredita.
U svakom pojedinačnom slučaju, MKF SUNRISE može tražiti i dodatnu dokumentaciju kojom klijent dokazuje pogoršanu kreditnu sposobnost.
Za sva dodatna pitanja zainteresovani klijenti mogu kontaktirati kreditnog službenika koji je obrađivao kredit, posjetiti najbližu poslovnicu, pozvati besplatnu info liniju: 0800 30 565 ili nam se obratiti putem e-mail-a: sunrise@microsunrise.ba
Spisak poslovnica i brojevi telefona mogu se pronaći na sljedećem linku: https://microsunrise.ba/poslovnice-2/
S poštovanjem,
MKF SUNRISE