Konkursi

Mikrokreditna Fondacija Sunrise traži zaposlenike u Banja Luci, Čapljini, Trebinju, Rogatici, Visokom, Kiseljaku, Kaknju, Bugojnu, Zenici, Travniku, Livnu, Orašju, Matuzićima, Gradačcu, Zvorniku, Lukavcu, Ključu, Drvaru i Cazinu.

Kao jedna od vodećih mikrokreditnih fondacija u Bosni i Hercegovini, Mikrokreditna fondacija SUNRISE pruža priliku ambicioznim ljudima za rad u dinamičnom i stimulativnom okruženju u kojem se vrednuje i cijeni znanje, poštenje i talenat.
S ciljem podrške razvoju i jačanju pozicije na tržištu Mikrokreditna fondacija SUNRISE raspisuje:

OGLAS ZA PRIJEM U RADNI ODNOS
Pozicija: Kreditni službenik – KS (m/ž) za navedena područja

Kandidati pored opštih uslova propisanih zakonom, moraju ispunjavati i slijedeće uslove:

   
• Najmanje srednji stepen stručne spreme (SSS);
    • Poželjno iskustvo u mikrokreditnom sektoru, na istim ili sličnim poslovima;
    • Položen vozački ispit „B“ kategorije, aktivan vozač;
    • Poznavanje rada na računaru;
    • Izražene komunkacijske vještine, samostalnost i spremnost na kontinuiran aktivan doprinos;
    • Pouzdanost i motivisanost za rad;
    • Poznavanje lokalne sredine i ekonomskih prilika na području rada.

Oglas ostaje otvoren do popune pozicije.

Ukoliko želite postati dio uspješnog tima pošaljite Prijavu za posao i Motivacijsko pismo na e-mail: posao@microsunrise.ba sa naznakom «Oglas za prijem u radni odnos - KS» ili na adresu:

MIKROKREDITNA FONDACIJA «SUNRISE» SARAJEVO
Ulica Zagrebačka br. 50
71 000 Sarajevo

Za više informacija možete nas kontaktirati putem besplatne infolinije 0800-30-565.

  • Vrši promociju kreditnih proizvoda Fondacije putem neposrednog kontakta sa potencijalnim klijentima;
  • Pronalazi nove klijente na području rada  i održava mrežu postojećih klijenata;
  • Održava kontakt sa postojećim klijentima Fondacije;
  • Radi odobravanja, isplatu i kontrolu namjenskog korištenja sredstava kredita;
  • Prati uredne otplate kredita;
  • Poštuje i primjenjuje interna pravila Fondacije;
  • Poštuje Kodeks ponašanja zaposlenih u Fondaciji.